divendres, 5 de setembre del 2014

Mini Portugal

Avui us presento un mini àlbum. Aquest mes d'agost va ser l'aniversari d'una amiga i aprofitant que marxava de vacances a Portugal  vaig pensar que li podria  regalar un mini fet per mi mateixa, així tindrà un record ben bonic de les seves vacances i del seu aniversari.


Vaig fer-lo amb una col·lecció de papers ben estiuencs d'American Craft,  SUMMER. Són papers plens de colors vius i alegres  molt adients per a fer qualsevol record d'estiu. 



Pel que fa a l'enquadernació no sé si té nom però és d'un estil a l'enquadernació en acordió. El llom de l'àlbum és més senzill l'he acabat amb una cartolina craft ondulada .



Pel que fa a l'interior a cada pàgina hi ha espai per a una foto i he anat utilitzant tintes, aquarel·les, fils, tags, rotuladors, stencils, pinzells ....Us ho ensenyo que així ho veureu millor.

                     










I per acabar dir-vos que hi ha un detallet del mini àlbum que 'estic molt contenta, un cotxe que hi ha a l'última pàgina.
Resulta que no tinc gaire traça dibuixant i aquesta vegada hem vaig llançar  a fer un cotxe. No trobava per internet cap imatge que m'agradés,i vaig posar fil a l'agulla i aquest és el resultat.


Aixxxx que contenta que estic!!!

Espero que us hagi agradat!

Fins la propera. 


12 comentaris:

  1. M'encanta aquest àlbum, i el cotxe, fantàstic!!! Felicitats artista!
    Ptnts!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Anna SG!!!! Ben xulu ha quedat el cotxe però abans en vaig dibuixar moltíssims!!!

      Elimina
  2. És molt maco, ple de detallets! M'encantaaaa!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Angels Garcia Romeu. Estic molt contenta que t'hagi agradat!!

      Elimina
  3. Molt bonic i alegre, un bon regal! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marbel!!!! Li va agradar molt, estava molt contenta!!!!

      Elimina
  4. es molt xulo i super alegre!!! m'encanta el cotxet , t'ha quedat molt divertit!!! me'l puc copiar, por fi, por fi!!!jeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Club Escrapades!!!! Si cap problema, el blog és per compartir amb t@ts vosaltres les coses que faig. M'agradarà veure com t'ha quedat.

      Elimina