divendres, 26 de setembre del 2014

I en un moment ... un cartell.

Hola noies!!!

Avui us vull ensenyar un cartell que he fet per a penjar-lo a la porta de la meva craftroom.

La base del cartell és cartró que utilitzo per a fer l'estructura bàsica dels mini-albums, és d'1'2mm de gruix. 

M'agrada utilitzar-lo perquè dóna molta consistència a les tapes dels mini-àlbum i he pensat que podia servir perfectament per fer un cartell.

Pel que fa al fons he buscat papers de colors blavosos al calaix dels retalls. 

Una vegada els he trobat el he anat estripant de dalt a baix i els he posat un a sobre dels altres. 


Com no tenia gaires papers blavosos, he agafat retalls de cartolina blanca i els he empastifat amb aquarel·les i tintes en esprai. 



Una vegada he fet tots els retalls he posat cola blanca al cartró i he anat enganxant els papers.




Quan s'han assecat els papers he passat una llima pel perímetre del cartell per a treure les restes de paper. 

Després he  agafat un pinzell molt primet i l'aquarel·la groga i m'he posat a escriure amb molta paciència i molt a poc a poc. 


I per acabar ja ho veieu una mica de lluentons, algun bratz que altre, un botonet, ondulines i alguna cinteta.

Vosaltres heu fet algun cartell??

Ens llegim un altre dia.

Gaudiu del cap de setmana!!




9 comentaris:

  1. és preciós! :) m'encanta la idea de barrejar les tires de paper!! felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Laia Martínez!!!! Va ser una inspiració posar les tires d'aquesta manera. Estic contenta que t'hagi agradat.

      Elimina
  2. El gat on the moon també l'has dibuixat tu? Què xulo! Una cosa, no acabo d'entendre com fas per a que les tires de paper quedin tan ben integrades? Les enganxes amb cola blanca entre elles? Utilitzes algun vernís? Post molt maco i molt original, m'ha encantat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies idoate!! El gat està troquelat, no l'he dibuixat. Les tires queden tan integrades perquè he posat cola blanca a la base de cartró i les he anat enganxant una en una amb molta paciència i amb molt d'amor!!! Veus no havia pensat amb posar vernís. Hauré de provar-ho fent un altre cartell.

      Elimina
    2. Carai amb el vernís, és que no se't pot dir res.. qualsevol excusa és bona per fer una altre post!!! ;P jijijiji Moltes gràcies per l'explicació!

      Elimina
  3. M'encanta!! el trobo molt original, una preciositat!!

    ResponElimina
  4. Es una cucada Sílvia!! M'encanta moOºolt!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Irma!!!!! La veritat és que la porta queda més maca amb el cartell!!!

      Elimina