divendres, 10 d’octubre del 2014

Packaging + bijuteria + handmade = Regal ideal*

Bon dia per la matina!!!

Avui us vull ensenyar un encàrrec que em van demanar i que no és 100% scrap, però tot així utilitzo algun material per a donar-li el toc final. 

Fa temps que em dedico a fer bijuteria. Doncs bé em van demanar que fes un conjunt de collaret i arracades com a regal d'aniversari. Estava molt contenta amb l'encàrrec!!! I dit i fet m'hi vaig posar i aquest va ser el resultat.


Doncs bé, quan vaig tenir el conjunt fet i presentat vaig  pensar: molt maco, però no el puc regalar així. Vaig pensar que podia fer-li una caixeta regal per a posar el conjunt a dins, així no l'havia de comprar. Aquest va ser el resultat.


Vaig utilitzar cartolina craft per fer la caixa. És un color ideal per a fer el packaging. No podia triar un altre color sinó acabaríem amb mal d'ulls!!!

Per fer la tanca de la caixa vaig pensar que aniria molt bé fer -la amb una tira de paper de tal manera que per obrir el regal únicament hauria de desplaçar la cinta i ja tindria la caixa oberta. Així també la podrà aprofitar per a guardar el que ella vulgui.


Per a que tingués més vidilla vaig troquelar un cercle festonejat gran i un cercle més xic i els vaig enganxar. Per a donar-li el toc vaig estampar-li un segell ideal per a l'ocasió.

Taxaaannnnnn!!!! Així va quedar tot plegat!



El més important és que la dona va quedar encantada amb el conjunt i la caixeta; total que va tenir un dia ben rodó.

A vosaltres us agrada fer els regals 100% a mà?

Passeu un bon cap de setmana!!

Fins la propera!!!

2 comentaris: